martes, 1 de noviembre de 2011

Uniforms a l'institut. Sí o no?

Aquest debat ix a partir de la pel·lícula La ola, de la cuàl parlaré a la propera entrada.
Jo tinc dos opinions sobre si m'agradaría portar uniform o no. Per una part m' agradaría perque no tindría que pensar en que posar-me ni preocuparme per tindre que preparar-me la roba adecuada per al meu gust, a més tota la roba sería per als caps de setmana o per a fora de l'institut. I a més a l'institut ningú es podría burlar ni riure de altra persona perque anara vestida de forma original o diferent, ja que tots aniríem iguals, no hi hauría tantes diferències. Però per altra part no m'agradaría ja que (depén de l'uniform, clar) solen ser lletjos i incómodes (les faldes o pantalons, les camises, les sabates,...), a més no podríem tindre llibertat de anar com volem, sería aborrit també anar tots iguals.
En definitiva, pense que tinc més arguments en contra que a favor, així que per la meua part: NO A L'UNIFORM!

No hay comentarios:

Publicar un comentario